Platobné, Reklamačné, Storno podmienky

Platobné podmienky

  1. Všetky ceny za ubytovacie služby a všetky ďalšie poplatky uvedené v týchto obchodných podmienkach sú uvádzané v mene Euro (EUR) a sú konečné. Prevádzkovateľ nie je platcom DPH.
  2. Za ubytovanie hradí ubytovaný cenu, podľa platného cenníka alebo cenu uvedenú v online rezervačnom formulári umiestenom na tejto internetovej stránke. Záloha vo výške 30-50% z celkovej ceny za ubytovanie sa hradí vopred pred nástupom na ubytovanie. Výška zálohy pri telefonickej a emailovej objednávke je 50% z ceny ubytovania, pri online rezervácie je výška zálohy uvedená počas rezervácie v online rezervačnom formulári .
  3. Ubytovaný je povinný zaplatiť za ubytovacie služby cenu podľa objednávky. Spolu s cenou ubytovania je ubytovaný povinný zaplatiť poplatky v zmysle týchto obchodných podmienok, na ktoré ubytovateľovi vznikol nárok za podmienok uvedených v týchto obchodných podmienkach. Ceny za ubytovanie sú uvedené bez miestnej dane, tú uhradí ubytovaný na mieste, pri nástupe na ubytovanie v zmysle VOP.
  4. V prípade online rezervácie pobytu môže sumu zálohy za ubytovanie ubytovaný uhradiť ubytovateľovi nasledujúcimi spôsobmi:
    • bezhotovostným prevodom na účet ubytovateľa SK80 8330 0000 0024 0070 5682 BIC: FIOZSKBAXXX
    • bezhotovostne prostredníctvom platobnej karty (podporované typy kariet VISA, VISA ELECTRON, MASTERCARD, MASTERCARD ELECTRON) počas procesu uskutočňovania rezervácie resp. bezprostredne po odoslaní objednávky.
  1. Ďalšie poplatky môže ubytovaný uhradiť na mieste nasledovným spôsobom:
    • v hotovosti
    • bezhotovostne prostredníctvom platobnej karty.

Online platby pre nás zabezpečuje platobná brána Comgate. Poskytovateľ služby, spoločnosť Comgate a.s. je licencovaná Platobná inštitúcia pôsobiaca pod dohľadom Českej národnej banky. Platby prebiehajúce cez platobnú bránu sú plne zabezpečené a všetky informácie sú šifrované. Ďalšie informácie a kontakty na www.comgate.sk

Bezhotovostné online platby prostredníctvom platobnej brány je možné realizovať dvoma spôsobmi:

1. Platba kartou
Zákazník vyberie platbu kartou
Zákazník vyplní požadované údaje o platobnej karte alebo vyberie tlačítko Google pay
Zákazník potvrdí platbu
Viac informácii na https://help.comgate.cz/v1/docs/cs/platby-kartou

2. Platba prevodom platobnými tlačítkami vybraných bánk
Zákazník vyberie platbu bankovým prevodom, následne zvolí svoju banku.
Zákazník zvolí voľbu Zaplatiť v internetovom bankovníctve.
Zákazník potvrdí súhlas s presmerovaním do internetového bankovníctva s tým, že spracovateľom platby je spoločnosť Komerční banka, a.s. 
Názov poskytovateľa “Komerční banka, a.s.” sa zákazníkovi zreteľne zobrazí pred prihlásením do internetového bankovníctva jeho banky spolu s požiadavkou na udelenie prístupu k účtu pre poskytovateľa Komerční banka, a.s., pre vykonanie PSD2 platby.   
Po prihlásení do internetového bankovníctva zákazník potvrdí okamžitý príkaz k úhrade zadaný prostredníctvom Komerční banky, a.s. 
Viac informácii na https://help.comgate.cz/docs/bankovni-prevody

Platobná brána je zabezpečovaná spoločnosťou :
Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

Reklamačný poriadok

Právo zákazníka na reklamáciu

V prípade, ak zákazníkovi sú poskytované služby nižšej kvality alebo nižšieho rozsahu ako to bolo vopred dohodnuté alebo ako je to obvyklé, vzniká zákazníkovi právo na reklamáciu.

Uplatnenie reklamácie

Ak zákazník zistí dôvody a skutočnosti, ktoré môžu byť predmetom reklamácie, je povinný uplatniť prípadnú reklamáciu ihneď bez zbytočného odkladu u zodpovedného pracovníka a to v prevádzke, v ktorej bola služba poskytnutá. V záujme rýchleho priebehu reklamačného vybavenia je účelné, aby zákazník pri uplatňovaní reklamácie predložil doklady o poskytnutí služby (kópia objednávky, faktúra a pod.) pokiaľ má takýto doklad k dispozícii. Ak to povaha reklamovanej služby vyžaduje, je potrebné, aby zákazník pri uplatňovaní reklamácie predložil aj vec, ktorej chybu vytýka. Vedúci prevádzky alebo ním poverený pracovník je povinný po starostlivom preskúmaní rozhodnúť o spôsobe vybavenia reklamácie ihneď, alebo v stanovenej lehote.

Chyby odstrániteľné

  1. Ubytovacie služby
    Na úseku ubytovacích služieb má zákazník právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie nedostatkov, t. j. výmenu alebo doplnenie drobného vybavenia v rozsahu Vyhlášky MH SR č. 125/1995 Z. z.

Chyby neodstrániteľné

  1. Ubytovacie služby
    V prípade, ak nie je možné odstrániť chyby technického charakteru na hotelovej izbe (porucha vykurovacieho systému, zlý príkon teplej vody a pod.), a ak hotel nemôže poskytnúť zákazníkovi iné náhradné ubytovanie a izba bude i napriek týmto nedostatkom zákazníkovi prenajatá, má zákazník právo na:
    1. primeranú zľavu z ceny podľa platného cenníka
    1. zrušenie potvrdenej objednávky alebo zmluvy pred prenocovaním a vrátenie peňazí

V prípade, že z jednostranného rozhodnutia prevádzky dôjde k závažnej zmene v ubytovaní oproti potvrdenému ubytovaniu na zmluve a zákazník nesúhlasí s náhradným ubytovaním, má taktiež právo na zrušenie potvrdenej objednávky alebo zmluvy pred prenocovaním a vrátenie peňazí.

Lehoty na uplatnenie reklamácií

Zákazník je povinný osobne sa zúčastniť vybavovania reklamácie, je povinný poskytnúť objektívne informácie týkajúce sa poskytnutej služby. Ak to vyžaduje povaha veci, musí zákazník umožniť pracovníkom hotela prístup do priestoru, ktorý mu bol prenajatý na prechodné ubytovanie, aby bolo možné presvedčiť sa o odôvodnenosti reklamácie.

STORNO PODMIENKY

  1. Storno podmienky pri stornovaní pobytu zo strany hosťa:
    – v prípade zrušenia objednávky 7 a menej dní pred ubytovaním spoločnosť účtuje 100% storno poplatok z ceny objednaných služieb.
     – v prípade zrušenia objednávky 8 a viac dní pred ubytovaním spoločnosť neúčtuje žiadny storno poplatok a prípadné uhradené zálohové platby vráti klientovi na bankový účet.
  2. V prípade, ak Klient skráti dohodnutý pobyt, je spoločnosť oprávnená vyúčtovať Klientovi plnú výšku dojednanej ceny za celú dĺžku objednaného pobytu.
  3. V prípade, že hosť uhradil zálohovú platbu, je spoločnosť povinná podržať rezerváciu do 22:00 h. Za predpokladu, že hosť nenastúpi na pobyt ani po tomto termíne, spoločnosť nie je povinná zálohovú platbu vrátiť hosťovi, resp. postupuje v zmysle storno podmienok

Jaroslav Dolnák
Manager JonasHouse studios and apartments
V Bratislave 01. 03. 2025