Všeobecné obchodné podmienky
Ubytovanie klientov (ďalej len „Klient“) v JonaHouse studios and apartments, spravované spoločnosťou 123abc.sk s.r.o. so sídlom Miletičova 35, 82109 Bratislava , IČO: 47501189 (ďalej len „spoločnosť/apartmány“) sa riadi právnym poriadkom Slovenskej republiky a týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami, ktoré obsahujú aj ubytovací poriadok (ďalej len „VOP“). Ubytovaný hosť prijíma VOP ako zmluvnú podmienku ubytovania a je povinný dodržiavať ich ustanovenia.
PREAMBULA:
Ubytovanie klientov (hostí) sa riadi právnym poriadkom Slovenskej republiky, na základe slovenského práva a týmto ubytovacím poriadkom. Ubytovaný hosť prijíma ubytovací poriadok ako zmluvnú podmienku ubytovania a je povinný dodržiavať jeho ustanovenia. Hosť je povinný sa s týmto ubytovacím poriadkom riadne oboznámiť, na jeho neznalosť sa nebude brať zreteľ. Ubytovací poriadok je okrem iného zverejnený na na webovej stránke www.jonashouse.sk
- Všeobecné obchodné podmienky
- Tieto VOP platia pre zmluvy o prenájme apartmánových izieb na ubytovanie,
- Zmluva o ubytovaní vzniká prevzatím žiadosti Hosťa spoločnosťou, pričom závisí od vôle spoločnosti, či rezerváciu príjme (ďalej len „Rezervácia“). Žiadosť o Rezerváciu je Klient oprávnený voči spoločnosti uplatniť osobne alebo mailom.
- Spoločnosť ubytováva iba Klienta, ktorý je na ubytovanie riadne prihlásený. K prihláseniu je Klient povinný predložiť pracovníkovi Hotela identifikačnú kartu, cestovný pas alebo iný platný doklad totožnosti v zmysle zákona č. 253/1998 Z.z. o hlásení pobytu občanov SR v registri obyvateľov v platnom znení. Hostia po príchode na apartmán podpisujú zmluvu o prenájme priestoru, ktorú zanechajú na apartmáne pre archiváciu. Každý Klient, ktorý nie je občanom SR, je povinný v zmysle zákona č. 404/2011 Z.z. o pobyte cudzincov v znení neskorších právnych predpisov vyplniť a odovzdať na recepcii Hotela úradné tlačivo o hlásení pobytu.
- Zmluvnými stranami sú na strane spoločnosti (i) 123abs.sk s.r.o, so sídlom V Bratislave, Miletičova ul.35, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu v Bratislave a na strane Klienta (ii) fyzická alebo právnická osoba. Pri žiadosti o rezerváciu treťou osobou zodpovedá táto osoba voči spoločnosti spolu s Klientom spoločne a nerozdielne ako spoludlžník za všetky záväzky vyplývajúce zo zmluvy, pokiaľ sa spoločnosti nepreukáže, že záväzky preberá Klient.
- Spoločnosť poskytuje Klientovi služby v zmysle Rezervácie v primeranom rozsahu stanovenom Vyhláškou Ministerstva hospodárstva SR č. 277/2008 Z.z., ktorou sa ustanovujú klasifikačné znaky na ubytovacie zariadenia pri ich zaraďovaní do kategórii a tried.
- Spoločnosť môže vo výnimočných prípadoch ponúknuť Klientovi iné ubytovanie, než bolo dohodnuté, pokiaľ sa podstatne nelíši od Rezervácie.
- Pokiaľ nie je dohodnuté inak, Klient má k dispozícii rezervovanú izbu v deň svojho príchodu od 14:00 hod. Klient je povinný v deň svojho odchodu uvoľniť a izbu spoločnosti odovzdať do 11:00 hod. V prípade oneskoreného vypratania izby Klientom (i) do 12:00 hod. je spoločnosť oprávnená Klientovi účtovať poplatok vo výške 10 EUR, po 12:00 hod. 100% z ceny za izbu platnej v ten daný deň.
- Rezervovanú izbu, do ktorej sa Klient nenasťahoval najneskôr do 22:00 hod. dňa príjazdu a súčasne nebol dohodnutý neskorší príchod, môže spoločnosť zrušiť.
- V priestoroch apartmánového domu a predovšetkým v apartmáne nesmie hosť používať vlastné elektrické spotrebiče s výkonom nad 1000 Wattov.
- Pred odchodom je hosť povinný na izbe zhasnúť svetlo, uzavrieť vodovodné kohútiky, vypnúť spotrebiče a uzatvoriť okná a dvere.
- Klient je povinný za poskytnuté služby spoločnosťou zaplatiť spoločnosti dohodnutú cenu, inak cenu uvedenú v platnom cenníku na webovej stránke spoločnosti. Toto platí aj pre služby a výdavky poskytnuté spoločnosti voči tretím osobám, ktoré boli vyvolané Klientom. Klient je povinný najneskôr v prvý deň pobytu na základe predloženého vyúčtovania uhradiť cenu za ubytovanie a všetky poskytnuté služby. Spoločnosť je oprávnená požadovať od Klienta pri Rezervácii zálohovú platbu až do výšky 100% z ceny poskytovaných služieb.
- Storno podmienky pri stornovaní pobytu zo strany hosťa:
v prípade zrušenia objednávky 7 a menej dní pred akciou spoločnosť účtuje 100% storno poplatok z uhradenej zálohy z ceny objednaných služieb . - V prípade, ak Klient skráti dohodnutý pobyt, je spoločnosť oprávnená vyúčtovať Klientovi plnú výšku dojednanej ceny za celú dĺžku objednaného pobytu.
- Spoločnosť zodpovedá za škodu spôsobenú na vnesených alebo odložených veciach Klienta podľa ustanovení 433 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení.
- Spoločnosť nie je zodpovedná za Klientom zabudnuté alebo stratené veci. Zabudnuté veci Klienta v apartmáne sú evidované a uskladňované po dobu 1 mesiac. Po skončení tejto doby spoločnosť odovzdáva zabudnuté veci na miestne oddelenie strát a nálezov. Zabudnuté veci spoločnosť pošle Klientovi len v prípade požiadania a s poplatkom za poštové náklady-
- Spoločnosť nezodpovedá za akékoľvek škody vzniknuté Klientovi mimo budovy apartmánov.
- V izbe ani v priestoroch spoločnosti nesmie Klient bez súhlasu pracovníka premiestňovať zariadenia, robiť úpravy.
- Z bezpečnostných dôvodov nie je vhodné (i) ponechávať deti do 10 rokov bez dozoru dospelých, (ii) nosiť v priestoroch budovy zbraň, strelivo.
- V čase od 22:00 hod. do 07:00 hod. je Klient povinný dodržiavať nočný kľud.
- Fajčenie je povolené len vo vyhradených priestoroch. Ak hosť poruší zákaz fajčenia, hotel má právo zvýšiť dohodnutú cenu ubytovania o sumu 100€ za deň, v ktorom porušil zákaz fajčenia.
- Spoločnosť nepovoľuje vstup zvieratám.
- Za škody spôsobené na zariadení zodpovedá Klient podľa príslušných platných predpisov. V prípade škody spôsobenej Klientom na majetku, je Klient povinný uhradiť spoločnosti náhradu vzniknutej škody v deň skončenia pobytu.
- Pokiaľ medzi spoločnosťou a Klientom bol písomne dohodnutý termín na bezplatné odstúpenie od zmluvy, môže Klient do tejto doby odstúpiť od zmluvy bez toho, aby vznikol nárok na náhradu škody. Právo odstúpenia Klienta zaniká, pokiaľ do dohodnutej doby svoje právo na odstúpenie nevyužije.
- Pokiaľ by sa jednotlivé ustanovenia týchto VOP stali neúčinnými alebo neplatnými, nedotýka sa to účinnosti ostatných ustanovení.
- Klient je povinný dodržiavať ustanovenia týchto VOP. V prípade, ak Klient hrubo poruší svoje povinností alebo dobré mravy, má spoločnosť právo od zmluvy o poskytnutí služby odstúpiť pred uplynutím dohodnutého času.
- Tieto VOP sú platné od 01.03.2025.
- Správcom osobných údajov, ktoré Klient poskytuje spoločnosti v súvislosti s poskytovaním ubytovacích služieb v apartmánovom dome JonasHouse studios and apartments je spoločnosť 123abc.sk. s. r. o., a spracováva ich v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Kompletné informácie nájdete na webovej stránke v sekcii GDPR.
Jaroslav Dolnák
Manager JonasHouse studios and apartments
V Bratislave 01. 03. 2025